ANTALYA İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİSAYAR, MONİTÖR VE KART OKUYUCU ALACAK

şerbetçi

Member
Katılım
25 Eyl 2023
Mesajlar
29,668
Tepkime puanı
0
Puanları
16
ZG.jpg
ANTALYA İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİSAYAR, MONİTÖR VE KART OKUYUCU ALIM İŞİ

İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIKLARI ANTALYA YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI

Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bilgisayar, Monitör ve Kart Okuyucu Alım İşi
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2024/137261
1-İdarenin
a) Adı:İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIKLARI ANTALYA YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI
b) Adresi:BAYINDIR MAHALLESİ GAZİ BULVARI 2 07030 BAYINDIR MURATPAŞA/ANTALYA
c) Telefon ve faks numarası:2422456666 – –
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bilgisayar, Monitör ve Kart Okuyucu Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı:65 Adet Bilgisayar, 32 Adet Monitör ve 4 Adet Kart Okuyucu Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Antalya YİKOB / Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
ç) Süresi/teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 30 gündür.
d) İşe başlama tarihi:Sözleşme tarihi itibariyle işe başlanır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:19.02.2024 – 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Antalya Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Toplantı Salonu (Zemin Kat)

4.İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.Bilgisayar ve Monitörlerin teknik şartname de belirtildiği üzere Antalya İli içerisinde yetkili servisinin bulunması zorunludur.Yetkili servis belgesi ihale aşamasında diğer belgeler kısmında sunulacaktır.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Ürünler için satış sonraası en az 2 yıl servis garantisi olacaktır ve bu teknik şartname 21. maddede belirtildiği gibi belgelendirilecektir.
İhale aşamasında diğer belge olarak sunulacaktır.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN01980367
 
Üst